8 γεγονότα για τον καφέ που θα σας κάνουν να φτιάξετε αμέσως έναν | Sugklonistiko

8 γεγονότα για τον καφέ που θα σας κάνουν να φτιάξετε αμέσως έναν

Smiley face
Κάθε μέρα ο Μπετόβεν έφτιαχνε μια κούπα για τον εαυτό του με 60 κόκκους καφέ, ενώ ο Βολτέρος έπινε μέχρι και 50 φλιτζάνια καφέ την ημέρα μέχρι τα 83 του. Επομένως, ίσως ο εθισμός στον καφέ να μην είναι τόσο κακός. Δείτε παρακάτω 7 λόγους που θα σας κάνουν να θέλετε να φτιάξετε αμέσως μια κούπα καφέ ...

Κάθε μέρα ο Μπετόβεν έφτιαχνε μια κούπα για τον εαυτό του με 60 κόκκους καφέ, ενώ ο Βολτέρος έπινε μέχρι και 50 φλιτζάνια καφέ την ημέρα μέχρι τα 83 του. Επομένως, ίσως ο εθισμός στον καφέ να μην είναι τόσο κακός.

Δείτε παρακάτω 7 λόγους που θα σας κάνουν να θέλετε να φτιάξετε αμέσως μια κούπα καφέ και στο τέλος του άρθρου θα βρείτε μια εκπληκτική συνταγή για ένα καλοκαιρινό κοκτέιλ με καφέ.

Αυξημένη εγκεφαλική δραστηριότητα

© warnerbros   © universalstudios

Δεν είναι μυστικό ότι ο καφές ενισχύει την προσοχή, την εγρήγορση και τη συγκέντρωση. Η προσθήκη ζάχαρης στον καφέ μπορεί να σας μετατρέψει σε μια μικρή ιδιοφυΐα για λίγο, αφού ο συνδυασμός καφεΐνης και γλυκόζης ενεργοποιεί ορισμένους τομείς του εγκεφάλου. Ωστόσο, δεν πρέπει ποτέ να πίνετε καφέ με άδειο στομάχι, γιατί θα έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα.

Αυξημένη αρτηριακή πίεση

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

© depositphotos

Ένα μικρό φλιτζάνι καφέ μπορεί να αντιμετωπίσει ένα υποτασικό επεισόδιο, μια κατάσταση όπου η αρτηριακή πίεση είναι πολύ χαμηλή. Αλλά δεν συνίσταται για άτομα που εμφανίζουν σημάδια ταχυκαρδίας και έχουν υψηλό ρυθμό παλμών μετά την κατανάλωση καφέ. Από την άλλη πλευρά, οι υπερτασικοί ασθενείς μπορούν να πίνουν όσο καφέ θέλουν, καθώς το σώμα συνηθίζει και σταματά να αντιδρά, αυξάνοντας την αρτηριακή πίεση μετά από λίγο.

Πιο δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα

© Bonnie / flickr

Σύμφωνα με επιστήμονες από διάφορες χώρες, ο καφές μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου. Όσο περισσότερα φλιτζάνια καφέ πίνουμε την ημέρα, τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο καφές μεταβάλλει το ανοσοποιητικό σύστημα, καθιστώντας το πιο δυνατό και υγιές. Επίσης, βελτιώνει το συκώτι, την καρδιά και το πεπτικό σύστημα. Ωστόσο, είναι καλύτερο να επιλέξετε φρεσκοαλεσμένο καφέ, καθώς ο στιγμιαίος περιέχει λιγότερα θρεπτικά συστατικά και περισσότερα χημικά πρόσθετα, τα οποία βλάπτουν το πεπτικό σύστημα.

Θεραπεία για τον πονοκέφαλο

© depositphotos   © pixabay

Η καφεΐνη που περιέχεται στον φυσικό καφέ μπορεί να θεραπεύσει πονοκεφάλους και ημικρανίες, αλλά δεν συγκρίνεται με την επίδραση των παυσίπονων. Τα παυσίπονα είναι πιο αποτελεσματικά, γιατί περιέχουν καφεΐνη, η οποία αυξάνει την αποτελεσματικότητα όλων των άλλων συστατικών κατά 40%.

Μειωμένο άγχος και κατάθλιψη

© pixabay

Ο καφές λειτουργεί ως ουσία κατά του στρες λόγω της απελευθέρωσης ντοπαμίνης και σεροτονίνης, οι οποίες προκαλούν την καλή διάθεση. Ένα φλιτζάνι καφέ ή και μόνο η μυρωδιά του μπορούν να ηρεμήσουν τα νεύρα μας. Επιπλέον, η καφεΐνη είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους διεγέρτες του κεντρικού νευρικού συστήματος και η συνεχής διέγερσή του είναι αυτή που κρατάει την κατάθλιψη μακριά. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει μόνο στην καφεΐνη που περιέχεται στον καφέ και όχι στην καφεΐνη που περιέχεται στο τσάι, τα αναψυκτικά και την σοκολάτα.

Καλύτερη μνήμη

© depositphotos

Οι διεγερτές και οι νευροδιαβιβαστές που υπάρχουν στον καφέ όχι μόνο ενισχύουν τη διάθεση και την παραγωγικότητα, αλλά βελτιώνουν και τη μνήμη. Φυσικά, αυτό λειτουργεί μόνο στην βραχυπρόθεσμη μνήμη. Αυτό είναι καλό, γιατί όλες οι πληροφορίες αποθηκεύονται αρχικά στην βραχυπρόθεσμη μνήμη και μια ώρα μετά εισέρχονται στην μακροπρόθεσμη κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες.

Πιο χαμηλό βάρος

© pixabay   © pixabay

Επιτέλους, το όνειρό σας να χάσετε βάρος μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Ο καφές μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε το περιττό βάρος. Όταν τα επίπεδα της ορμόνης λεπτίνης είναι χαμηλά, το σώμα αρχίζει να αποθηκεύει λίπος και αυξάνεται το σωματικό βάρος. Ωστόσο, ο καφές αυξάνει τα επίπεδα της ορμόνης στο σώμα. Για αυτό ακριβώς όσοι πίνουν πολύ καφέ αργούν να πάρουν βάρος και έχουν καλύτερα αποτελέσματα από την γυμναστική τους.

Μπόνους

© imzarahh / pixabay

Σίγουρα υπάρχει μεγάλη ποικιλία συνταγών κρύου καφέ, αλλά δεν χρειάζεται πάντα να διαλέγετε τον δύσκολο τρόπο.

Δείτε παρακάτω μια πολύ απλή και γευστική συνταγή κρύου καφέ:

  • Φτιάξτε τον αγαπημένο σας καφέ
  • Αφήστε τον να κρυώσει και στην συνέχεια γεμίστε μια παγοθήκη με τον καφέ και βάλτε την στην κατάψυξη
  • Σε μια ζεστή μέρα απλά βάλτε τα παγάκια του καφέ σε ένα ποτήρι γάλα
  • Το πιο απλό κοκτέιλ καφέ είναι έτοιμο και περιμένει να το απολαύσετε

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα





×