Αυτή είναι η πρώτη γυναίκα που πήρε άδεια οδήγησης για μοτοσυκλέτα στην Ουάσινγκτον το 1937. Ζύγιζε μόλις 40 κιλά, είχε ύψος 1.50 και έφερε δικηγόρο στις εξετάσεις για να βρει το δίκιο της… | Sugklonistiko
hj

Αυτή είναι η πρώτη γυναίκα που πήρε άδεια οδήγησης για μοτοσυκλέτα στην Ουάσινγκτον το 1937. Ζύγιζε μόλις 40 κιλά, είχε ύψος 1.50 και έφερε δικηγόρο στις εξετάσεις για να βρει το δίκιο της…

Smiley face
Το να βλέπεις μια γυναίκα σήμερα να «καβαλάει» μηχανή είναι μάλλον είναι συνηθισμένο φαινόμενο και δεν προκαλεί καμία εντύπωση στους άνδρες οδηγούς. Αλλά μια γυναίκα πάνω σε μια Χάρλει το 1937 ήταν κάτι πολύ καινοτόμο για την εποχή. Στη σπάνια αυτή φωτογραφία που τραβήχτηκε στις 15 Σεπτεμβρίου του ...

Το να βλέπεις μια γυναίκα σήμερα να «καβαλάει» μηχανή είναι μάλλον είναι συνηθισμένο φαινόμενο και δεν προκαλεί καμία εντύπωση στους άνδρες οδηγούς. Αλλά μια γυναίκα πάνω σε μια Χάρλει το 1937 ήταν κάτι πολύ καινοτόμο για την εποχή.

Στη σπάνια αυτή φωτογραφία που τραβήχτηκε στις 15 Σεπτεμβρίου του 1937, βλέπουμε τη Σάλλυ Χάλτερμαν να ποζάρει πάνω σε δύο τροχούς μπροστά από το μνημείο του Λίνκολν στην πολιτεία της Ουάσινγκτον με ένα πλατύ χαμόγελo.

Η Μαρία κατέβηκε 4 Νούμερα στα ρούχα της! Εσύ;

hj

Πρόκειται για την πρώτη γυναίκα που κατάφερε να πάρει δίπλωμα οδήγησης για μοτοσυκλέτα και να γίνει μέλος στο κλαμπ μοτοσικλετιστών της Ουάσινγκτον, που ήταν ανδροκρατούμενο.

Η Σάλλυ ήταν 27 χρονών, ζύγιζε μόλις 40 κιλά, δηλαδή το 1/3 του βάρους της μηχανής και είχε ύψος 1.50. Ήξερε να οδηγεί μηχανές από την ηλικία των 18 ετών, αλλά δεν υπήρχε νόμος στην πολιτεία της Ουάσινγκτον που να επιτρέπει στις γυναίκες να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα για μοτοσυκλέτα. Ωστόσο εκείνη δεν το έβαλε κάτω. Πήγε και ζήτησε να δώσει εξετάσεις για να πάρει το δίπλωμα οδήγησης.

Έτυχε να βρεθεί απέναντι σε έναν αστυνομικό οποίος ήταν νέος σε ηλικία και σκέφτηκε ότι αυτός ο νόμος θα έπρεπε να αλλάξει. «Είναι πολύ μικροσκοπική και πολύ μικρή σε ηλικία, ζυγίζει 40 κιλά και έχει ύψος 1.50 αλλά δεν ξέρουμε εάν αυτός είναι παράγοντας που την εμποδίζει να οδηγήσει», είπε ο εξεταστής.

Τελικά η Σάλλυ Χάλτερμαν έδωσε αρχικά γραπτές εξετάσεις για τα σήματα, τις οποίες μάλιστα έδωσε δύο φορές, γιατί την πρώτη φορά έγραψε 80 στα 100 και ο εξεταστής δεν ήταν ικανοποιημένος.

Την δεύτερη φορά έγραψε 92 και πάλι ο εξεταστής δεν έμεινε ικανοποιημένος.

Η Σάλλυ απογοητευμένη έφερε τον δικηγόρο της ενώπιον του εξεταστή. Σε μια προσωπική της περιγραφή ανέφερε: «Ο δικηγόρος κοίταζε τον εξεταστή, ο εξεταστής τον δικηγόρο και τελικά έδωσε την άδεια να προχωρήσω στο τεστ της οδήγησης». Ωστόσο τα βάσανά της δεν τέλειωσαν εκεί, καθώς ο εξεταστής δεν ήθελε να ανέβει μαζί της στην μηχανή όπως οριζόταν κατά την εξεταστική διαδικασία γιατί φοβόταν.

Παρόλα αυτά έδωσε το τεστ οδήγησης και τα πήγε πολύ καλά. Όταν τελείωσε ο εξεταστής έκπληκτος της είπε: «νεαρά μου μπορείς και χειρίζεσαι τη μηχανή πολύ καλά. Έχεις καλή ισορροπία και φαίνεται να γνωρίζεις πολύ καλά πως λειτουργεί.

Αλλά επειδή δεν ήμουν πάνω την ώρα της εξέτασης δεν μπορώ να σου δώσω το δίπλωμα».

Η Σάλλυ άρχισε να φωνάζει για να βρει το δίκιο της. Κίνησε γη και ουρανό από το πείσμα της και την αγάπη της για την μηχανή και τελικά κατάφερε να παρακάμψει την τότε νομοθεσία και να πάρει στα χέρια της την άδεια οδήγησης….
Πηγη

Διαβάστε περισσότερα